Warning: Undefined variable $koll in /customers/5/8/f/rd-klubben.se/httpd.www/index.php on line 1171
| Kommentarmöjligheten stängd för Anonyma.
| 170610 | Jimmye | 1 | Du har en poäng. Något för klubbansvarig att klura på. ;)| 170609 | Tomme | 0 | Är det inte tid att man inte kan vara anonym när man skriver här- säljes, köpes m.m. Har fått för mig att en del köper billigt och ska sälja med vinst.
Man måste väl inte vara anonym- döljer man något eller? | | |