©Svenska RD-Klubben 2026-06-08 19:23 Välkommen: Anonym                                           Det finns 3 online just nu.
Kategori: Teknik Rubrik: Balansaxel rd 500 Startad av: vintage
Warning: Undefined variable $koll in /customers/5/8/f/rd-klubben.se/httpd.www/index.php on line 1171
| Kommentarmöjligheten stängd för Anonyma.
| 120509 | vintage | 0 | Är det ok att köra utan balansaxel, eller skall den genast sättas tillbaka.
Vad blir det för skillnad att köra utan vs med ? | | |