| Kommentarmöjligheten stängd pga. ingen aktivitet på >en månad. 070815 | Anonym | 6 | Tack för infon :-) Kanske får börja med 350 och jobba mig nedåt, blir piratmunstycke. Är det ingen som har nått tips det borde ju vara en vanlig modifiering med expkammare och kn filter. 070814 | Anonym | 5 | Orginal är 240 på modeller som inte har powerjet munstycke dvs.83-84RD 350lc. Modeller med powerjet Rd350F,N,R har 185som standard.Sedan så beror det lite på vilka munstycken man har om det är mikuni org. eller pirat kan skilja lite på storlekar så man bör inte stirra sig blind på storlek utan man måste prova sig fram om den går bra ,kör själv på 270 (-83)munstycken org.avgas och filter men justerad i kanaler och block / Miss.Anonym
070814 | Anonym | 4 | Du som kör på 280 har du orginalluftfilter ? Mr Anonym070814 | Anonym | 3 | Det är en 84. Drar väldigt kass efter 8000varv, satt 250 i den innan och jag ökade till 300 gjorde ingen större skillnad. Hur stort är munstycket orginal. mr anonym 070813 | Anonym | 2 | Jag har kört med 280 i min -84. men började på 310 först.070813 | Anonym | 1 | Årsmodell? skiljer lite på munstycksstorlek /Miss.Anonym 070813 | Anonym | 0 | Är det nån som mellan tummarna vet hur stort huvudmunstycke, nålplacering man ska ha på en rd350 ypvs med kn filter och exp-kammare. MR. Anonym | | | | | | | |